Furkansmomy Bu markanın ürünleri nasıl sizce? Oyuncaklarını kullanan var mı? Kaliteli ama aynı zamanda pahalı yani sizce onca para verilir mi? 😋 Mesela ben kelebekli rüyalar dönencesinden alıcam ama 180 den aşagı yok 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😳😳