Kızlar merhaba. Bebeğim 16.ayına girecek hala diş yok. Zaten geç yürüdü. 1.5 ay önce yürümeye başladı bıngılı da hala açık böyle atıyo boy 74 cm kilo 8. 5kg. D vitamini değerine bakıldı normal çıktı. Kan değerleri de normal di en son fakat 2 aydır pandemi nedeniyle gidemedik tekrar. Böyle bir şey yaşayan duyan var mı. Neden çıkmıuo acaba endişeleniyorum. Eşimin de benim de erken çıkmıs genetik de değil yani.