Sağolun hepiniz. Ben kızıma haftada 2 kere balık yediriyorum seviyorda geçenlerde bir makale okudum ton balığı hakkında ve arkadaşın dediği dediği gibi Kore olsun Türkiye dede bazı doktorlar şaşırıyor. Ton balığı çocuklarda zeka üstünlüğü sağlanıldığı yazıyor. Bende inanın anlam veremiyorum hiç bir şeye ne yapacağımı bazen şaşırıyorum :(