Anneler merhaba kızım 8 aylık 6 ayda bezini değiştirirken zorlandıgında şişlık gördüm gobegınde tuttum yumuşak geldi korkmadım ama bu aralar daha sık gormeye başladım kafayi takdım sanırım resmini çekip bi doktor arkadasa attım fıtıga benziyor dedi çArşamba günü doktora gidicem başina gelen varmi çok vicdan azabı çekiyorum 6 ayda gordugumda keske hemen doktora goturseydim diye dün geceden beri aglıyorum..