Anneler merhaba geçenlerde sütümün azaldığı için mamaya başladık doktor tavsiyesi ile aptamil 1 aldım ilk gün emmedi ve tok diye düşündük dün yaptığımda 60 cc emdi az diye ağladı doymadı ardından meme verdim hallettik . Bugün ise 4. kez yapmama ramen emmiyor çığlıklar atıyor morarıyor gazı kakası vs yok biberon da tutan bir bebekti neden emmiyor mamasını? Dün emmemiş olsa sevmedi diyicem ama anlamadım tavsiyeniz var mı