Kumrununtanesi Spinal sezaryen sonrası uyuşma yasayan var mı? Sırt omuz bolgesinde.bir sene oldu hala geçmiyor.
Asaf0625 Kumrununtanesi doğumdan çıkınca kısa sürede Uyusmam geçti 2 saat sonra yürüdüm hatta dikiş yerlerim arada ağrır geçer bide üstü yâda sırt üstü uzun süre yatarsam belim çok ağrır uzun sürmez ama agrisi 4 ay oldu dogum yapalı
Kumrununtanesi Birkoalaanasi Yahu onlar bir sene olsada geçmiyor 😆 benim omuz ile sırt arasında bir uyusukluk var. Ve bazen çok ağrı yapıyor. En iyisi doktor ile görüşmek olacak sanırım..
Kumrununtanesi 89Kbr Çok erken de ben doğumdan 3 gün sonra kendime tam anlamı geldim hiç bir ağrı sizi yokken bir sene sonra böyle saçma sapan ağrı uyuşukluk ile uğraşıyorum