bizim ev klima açmadı mı 28 derece oluyor. ben de korka korka klimaya başladım yaşanmıyor çünkü. gece modunda 25 dereceye getiriyorum. durulacak gibi oluyor. öğleden sonra yetmiyor yine gece modunda 22 ye falan düşürüyorum en fazla. ilk başta normal modda çalıştırdım fışkırarak kustu üşüttüğünü düşündüğümden gece modunda karar kıldım hızlı ve sabit üflemiyor. yatak odasında da öğleden sonra 18de hızlıda açıyorum akşama kadar anca 22 dereceye düşüyor. kapatıp yatıyorum. emzirmeye kalktıkça 10 dakikalığına aç kapa yapıyorum.