Merhaba sıcaktan bunalıp vücudu tepki veren bebekler var mı ?? Oğlumun cildinin fazla fazla hassas oldugunu düşünüyorum. Dokunsan kızarıyor. Terledigi zamanda vücudu sivrisinek ısırığı gibi kızarıyor geçiyor.. yani ben sıcağa bağlıyorum sevmiyor sıcağı ama böyle olan var mı ? Birde ayağında ortez var. Oyuzden ayağı hep çoraplı. Tam bileğinin üst tarafı kurumuş pul pul ne yapabilirim ?