Asellinaa Kızlar kızım 4 günlük bugün kontrole getirdim sarılık derecesi 16 çıktı hemen geçer deniliyor ama ben çok korkuyorum yardımcı olur musunuz bu konu hakkında 😔
Pinarrr Asellinaa korkma canim bol bol emzir çok uzun uyutmamaya çalış sürekli uyandırıp emzir sarılıgını atar inşallah korkma hemen hemen bütün bebekler yaşıyor bu sariligi bizde yaşadık emzirerek atlattık çok şükür 😊
Sevda01 Asellinaa saat başı emzir canım saatini kur gece benim oğlumda 16ya çıktı saat bası emzirdim 2gece de geçti başka hiç bir şey yapmana gerek yok sadece emzir