Benim kizimda 1 aylik olana kadar hep titriyordu derin uykusunda ritmik bi sekilde kollari bacaklari baya hareket ediyordu cok korkuyordum 2 ayri doktora sorduk videolarini cekmistim. Zamanla gecer 3 aya kadar normal dedi doktorumuz ve gercekten öyle oldu simdi 2 aylik olduk hic kalmadi diyebilirim cok nadir. Yani korkmayin derim normal diyorlar 🤗