Bebeğim 34 günlük dünden beri uykusundan ağlyarak uyanıyor ama nasıl ağlama susturamıyoruz bi süre. Kıpkırmızı oluyor ağlamaktan sanki ağrısı var gibi birden ağlamaya başlıyor. Calpol verdim Çok az, biraz uyudu yine başladı. Uykuya çok zor dalıyor zaten önceki kadar uzun süre emmiyor da hemen memede uyuyup kalıyor şaşırdım ne yapacağımı bu durumu yaşayan var mı?