Deletedmom273 50 günlük bebegımın burnunda sürekli sümük oluyor hergun burnunu aspiratörle cekıyoruz doktora sordum burnu temızlemeye devam dedı sızde böyle bır durumla karşılaşıyormusunuz sebebi nedır
E-nes Deletedmom273 benım bebegım de 31 gunluk gunde 3 ogun temızledıgım oluyor ben serum sıkıyorum aglayınca kendi dusuyo hem yumusatıyor dıkkat edin cekerken kanamasın serum sıkıp temızleyebılırsınız
inci_6007 Deletedmom273 benim ki dört aylık olacak hep öyle depo var sanki aşağıda bı yerde hep sümük var😂😂çok üşeniyorum serum çekip siringayla kucağıma alıp yapmaya sonra da temizlemeye durmuyor artık😂
BabyGroot Deletedmom273 normal canım bizim de öyle bi sabh bi akşam izotonikle temizliyorum biz evde klima kullandığımız için çok kuruyor
Deletedmom273 Bizde öyle günde 2 kere cekıyoruz tozlardan yada alerjı den kaynaklı olduğunu düşünmüştüm
Deletedmom273 inci_6007 bıktırdı hergun hergun Google yazdım neden dıye yok reflü yok cıddı bır enfeksiyon belirtısı gıbı şeyler yazıyor korktum
Deletedmom273 inci_6007 nefes alamıyor onları çekmeden annemde moralimi bozdu yok sezeryanla dogurdun da ondan çocuğun bağışıklığı iyi degılde bu kadar burun çekilmez sızın bu kadar sumugunuz Yoktuda hergun burnunu cekıyonuz çocuğun ondan hergun sumuk oluyorda moralimi bozdu valla ya
Deletedmom273 BabyGroot buhar makinası aldık klima kullandığımız için bizde o da işe yaramıyor o sümükler sabah akşam orda cekılmeyı bekliyor 😂
Duru_m Deletedmom273 buhar makinası bizde aldık doktorumuz önermedi enfeksiyon olabileceğini söyledi kullanmıyoruz
Duru_m Deletedmom273 6 aylık oldu hala temizliyorum günde iki kereden fazla burun aspiratörü ile çekmek zararlı ödem yapıyor bilginiz olsun akşamları yatmadan önce serum ve aspiratörle temizleyip nazalnem damlasını alıp damlatırsanız çok rahat uyuyor yenidoğan doktorumuz tavsiyesi ile aldım kullanıyorum hala
Deletedmom273 Duru_m nazalnem almaya gıttı sımdı esım aspıratorle cektıkten sonra onu damlatıyoruz degılmı
Duru_m Deletedmom273 gece yatarken 1 er damla damlatın yeterli oluyor ilerleyen zamanlarda 2 de yapabilirsiniz spreyi var eşiniz damlasını alsın bebeklerde sprey değil damla kullanılıyor