duyguluu Anneler merhaba 12 günlük bebeğim var vücudunda deri dökülmesi oldu pul pul deri soyulması normal mi neden oluyor acaba bilgisi olan varsa yazabilirmi
GokturkAlp duyguluu Evet canım benim normal, yeni doğan bebeklerde oluyor yeni deri oluşuyor, anne karnındaki deri pulpul dökülüyor. Bizde de öyle oldu, ben kaşınıyorsa falan rahatsız etmesin diye bebe yağı sürdüm cildine.
Mom091 duyguluu normal dökülmesi. Bebek vücut kremi kullanın, sakın bebek yağı kullanmayın daha çok kurutuyor
Mervee1 duyguluu evet normal havalar güzel artık banyo yaptırım bide ona uygun krem sürün dökülüyor benim iki çocuğumda da oldu
duyguluu GokturkAlp peki bisey daha sorcam şimdi çok huzursuz uyumuyor pek 40 çıkınca düzeliyor mu düzene giriyor mu yani
GokturkAlp duyguluu Valla bebekten bebeğe değişiyor. Düzene giren de var,düzenden çıkanda 😁 Ama ilk kırk gün huzursuzlık normal 20.günden sonra bagırsaklarda gaz oluşmaya başlıyor, o da herşeyi etkiliyor malesef.