Yaso25 Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık olmak uzere. Hep ayakta durmaya yürümeye meraklı bi bebek ama hep parmak ucuna basıyor. Baya parmak ucu ters dönecek kadar tırnagı flan kırılmış artık. Sımdı de kalkıp sıralamaya çalışıyor ama yıne hep ucunda. Bu tarz bısey yaşayan ya da önerisi olan var mı nasıl düzelecek ya da ne zaman düzelir😔
GokturkAlp Yaso25 Merhabalar, Kendiliğinden tabanına basmayı öğrenecek, en başta hep parmak ucuna basıyorlar. Benim oğlumda aynıydı, tutunmadan tek başına adım atmaya başlayınca bıraktı. Sizin bebeğinizde bırakacak.
Yaso25 GokturkAlp umarım oyle olur cunku tırnagını falan görünce çok üzüldüm parmakları acıyor diye dusunuyorum😔