Benimoykum bende İstanbul da değilim doğar doğmaz Montessori yatak aldım 90-190 çok rahat ettim beraber yattik hep yatağında emzirdim uyuyunca kalktım büyük kolaylık oldu komşumun çocukları akrabaların çocukları olsun bitek yönden psimanim😅çok sevdiler gelen yatağı oyun alanı yaptı herkes bizde alalım diyip gitti evden biz bayada suslemistik bence çok güzel tek sorun biz kendi girip çıksın oyun oynasın odasında küçük felan düşüncesiyle aldık başkaları grdi cikti biraz buyukken al başka çocukları çıkartmaz yatağına şimdi ben çok kızıyorum sonuçta yatak orasi bunu bı düşün 😊😔