Mrblar 32 günlük bebeğim var doğduğu günden beri bi ııggg diye ses var 2 büklüm oluyor kıpkırmızı ama kucakta hiç bişe yok uyuyor ama biraktiğin an gözler açılıyor sesler çıkarmaya başlıyor nedenini bilen varmı gazını da çıkarıyorum kakasını da yapıyor gaz damlasını da veriyorum