snmmtvc 🤣 eklerim sizi açınca, bir süre kapattım zamanımı alıyor dıye . süt konusuyla ilgili detaylı bir arastırma yapmanız doğruyu kendınız bulmanız lazım. sütümüz zaten bize ilahi olarak verılen yemeyle ıcmeyle artma ya da azalma yasamayan bir durumu var. her seyın fazlası zaten zarar fakat her türlü sebze meyve dozunda bıtkı cayları kullanabılırısnız ha kısıden kısıye süt kesme degıl ama farklı durumlar olabılır ona bır sey dıyemem. egzersız ıse siz yarısmaya hazırlanmayacaksınız sonucta bır de bebekle yorgunlugun uzerıne en fazla ne kadar calısabılırsınız kı.. kendınızı hırpalamadıgınız yere kadat pilates ve agırlık calısabılırısınız hıc bır zararı olmaz sadece karını cok fazla zorlamayınız ve sakın yavas yapmaya ozen gosterın. sırf gereksız bılgılerı çürütmek adına dınlenme zamanımdan ayrııp uzunca yazdım umarım faydalı olmustur. bol sütlü keyifli akşamlar dilerim. 🥰