@Mutluluk33
söylediğiniz şeyleri bizde yasadık hepsi gazdan, eğer sık kusuyorsa reflüsüde olabilir ( çoğu bebekte oluyor), biz 5 aylık olduk daha 1 ay anca olmustur reflü yatagında yatırmayı bırakalı.Varsa kullanmanızı tavsiye ederim 🙏🏻Bir de ne yaparsanız yapın bebeginiz gazlı olacaksa olacak maalesef (tabi siz yinede olabildiğince dikkat edin )😌🙏🏻 Ayagınızı üşütmeyin ☺️ İnanın büyüdükçe geçecek 🤗