Sudem Hanımlar kızım 8 buçuk aylık bugün banyo yaptırırken farkettim bir göğsünde şişlik var yani eline geliyo top gibi birşey diğer göğsünde yok ne olabilir sizce böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
Alpgdd Emen bebeklerde olabiliyor. Süt dolmuştur deniliyor. Doktorunuza gösterirsiniz. Bizim doktorumuz takip et büyüme olacak mı diye. Yaşlı teyzeler hemen ovala der ama doktorum bi şey yapma dedi. İlk doğduğu zaman bile göğüslerini ovala süt olmasın demişlerdi
Miranur Bende süt dolmuş ovalayın diye duydum çok dene zararı yok olsa iyi olmasada doktora götürüsün