Arkadaşlar dişim çok ağrıyor tüm dis hastaneleri de bayram sonuna kadar kapaliymis doktorumuza emzirdigimi söyledim ve uygun antibiyotik yazdı. Ama yine de içim rahat değil emzirirken antibiyotik kullanan oldu mu hiç sütten bebeğe geçer mi buarada 9 aylık ek gıda da alıyor