Janss Babe 22 aylıkken bıraktı, bağımlılık durumu yoktu zaten sadece mama içmek için kullanıyordu. Mamayı bırakınca biberonda hayatımızdan çıkmış oldu. 🥳
Nurmry Babe 1 yaşına kdr devamlı kullndı kızım 3 bucuk yaşına kdrda günde bir kez kefir içiyodu asla bağımlı olmadı biberona keyif olsun diye 3 bucuk yaşına kdrda kefiri biberondan içiyodu snrasında almadı😌
Mom10 Babe Aslında alıştırma bardağı kullanabilirsiniz.Kızım 8 buçuk aylık ben su,meyve suyu,ayran ve kefiri alıştırma bardağıyla veriyorum.
Babe Janss 16 ayligiz mama vermiyorum ama su iciyor süt iciyor ayran iciyor meyve suyu iciyor aslinda bardaga cok hevesli ama uzerine etrafa surekli döktügü icin biberon isime geliyor acikcasi
Babe Nurmry Maşallah 😍 Bizim de bagimlilik yok cok sukur bardak daha cok seviyor hatta ama biberonla icerken dökmüyor etrafa o yuzden kullanmak isime yariyor.