Hasaninannesi Bulunduğum yerde sıcaklar başladı. 40 derecenin üzerine çıkıyor. Benim merak ettiğim klima calistirabilirmiyim.. Kaç derecede çalıştırmam gerekiyor, bebeğimi nasıl giydirmem gerekiyor?
Blackwoman Hasaninannesi Bende aynı postu açacaktım. Muglada yaşıyorum evin içi şuan 31.6 derece. Bebeğim iki aylık ne yapacagimi bilemez haldeyim 🤷♀️ çok terliyor yavrum
Ozlemyilmaz Hasaninannesi biz adanada yaşıyoruz burdada ayni sekilde sicaklar başladı bu saatler özellikle cocuk uyumuyor yoksa🙄Kisa kollu zıbın altına da uzun pijama giydiriyorum ince bi çarşaf örtüyorum üstünede kapida açık 27 28 de faln çalışıyor ayrıca bizim odamiz küçük olduğu icin yeterli oluyor bize
Deletedmom348 Hasaninannesi çalıştırmadım korktum kendim zaten astım hastasıyım yazın kullanan klima beni mahvediyor. Bebeğimde de olacak diye korkuyorum. Sıcaklarla başım belada ya
Gzdzeynep Hasaninannesi benim kızım 31 temmuzda doğdu doğduğundan beri evde klima çalıştı evin sıcaklığı düşene kadar. Şimdi iki gündür yine açıyoruz ama üfleyen kanadı en yukarı alıp fan ını kısıyoruz dercesi de 27 de. Bebeğimde de sadece çıtçıtlı badi var o kadar.
mihrosum Hasaninannesi canım genelde klimalı odada bulundurmuyorum dıger odada calısıyor artk ev ne kadar faydalanırsa.baska odada calısıyor sa fan acık 22 derecede.bebek odada bulunuyorsa 25 derece kapı acık. Kızım her sekılde yarım kollu zıbınla duruyor.
Balloglumm Ben alanya da yim çok sıcak resmen alev esiyor ama çalistirmiyorum bisey ince zıbın bide şort giydiriyirum ıyi vücudu uyuduğunda terlerse değiştiriyorum hemen kapı pencere açık duş da aldırıyorum
Hasaninannesi Ben çok korkuyorum bebeğim hasta olur diye. Malum hastaneyede gidemiyoruz. Ama bende 26 derecede calistiriyorum ama oda büyük kapıda acik. Uzun kollu ince eşofman çorap giydiriyorum ama korkuyorum üzerinede ince bir battaniye
deletedmom763 Hasaninannesi biz 3 gündür çalıştırıyoruz sabit 25 derece de .. klimanın fanını tavana ayarladık direk üstümüze vurmuyor.. bebeğimi de klimanın yanında şort tişört giydiriyorum.. ayrıca odanın kapısı biraz açık oluyor ki temiz havada girsin diye.. çünkü 24 saat açık
Ccansuu Hasaninannesi üç gündür çalışıyor 27 ye aldım fanını da düşürdüm bütün kapıları açtım klima salonda zaten pek götürmüyorum salona kızımı iki saatte bir de havalandırıyorum evi 🦋
Miray00 Hasaninannesi biz çalıştırıyoruz klimayı 24 dereceye ayarlıyoruz oglumun üzerinede ince bir tulum giydiriyorum ayaklı.