Bende bebeğim 4 aylıkken faranjit olmuştum muhtemelen bebeğimede geçti ama çok etkilemedi diye düşünüyorum ateşi galan çok yükselmedi ama öksürüğü baya vardı ben ilaç falan aldım ma oğluma hiçbişey vermedim sadece sık emzirdim atlattık çok şükür 🙏🏻 Ama sizin ağırsa sağlık ocağına bi danışın isterseniz ben virüsten dolayı götürmemiştim bide sadece öksürüğü vardı ağır olsa götürürdüm mutlaka