fatmuhasel Merhaba kızlar travel sistem bebek arabası almayı düşünüyorum ama çok da pahalı olmasını istemiyorum doğudayım çok yıpranacağı fikrindeyim önerileriniz neler 😊
Thesra fatmuhasel E bebeğin kendi markası olan canyon almıştık biz kullandık bayağı çok güzel hem de uygun pişman olmazsınız
Rengin fatmuhasel valla yerinde olsam travel almam hamallık resmen bende var kullanamıyorum bastona geçtim çok rahat
minikurabiyem fatmuhasel travel sistem kesinlikle pişmanlıktır 😊 hiç önermiyorum onun yerine kolaylıkla katlanabilen, hafif bi araba almanızı öneririm çünkü iki parça olduğu için çok yorucu oluyor ve yer kaplıyor
Sesem Joie muze xl aldık indirimden 750 lira gibi bir şeydi e bebekten inanılmaz memnunum yağmurluk rüzgarlık alma derdide yok iyiki almışım dedim.
fatmuhasel Rengin minikurabiyem kızım daha 1 aylık olmadı en uygunun travel olduğunu düşünüyorum ya kendi arabamız da büyük çok sıkıntı olmaz sanırım