hira5bugra- Çok geçmiş olsun 40i çıkmadan annem kuzenimin etini kesmişti 😔 Yavrucak elini yumruk yapıyordu ama o parmağını kapatmıyordu acıyordu demekki 😕 Ama 1 hafta sürdü belki sürmedi iyileşti hemen 😊 Yeni deri yeni hücreler taptazecik olduğu için çabucak iyileştiriyor kendini sizinde öyle olur inşallah 😊