Kubra_2019 oğlum 7 aya kadar öyle güzel ek gıda yerdi ki hatta çok severdi 5. Ci ayda başladık biz inanın her öğünü bir çorba kasesini geçerdi hepsinde büyük büyük pütürlüydü sonra dişler çıkmaya başladı iştahsızlık araya girdi ek gıdayı reddetti tam çıkardık dişi rahatladık ikincisi başladı Sonra 3 cü 4 cü derken 10 aylığız ve ek gıdamız berbat bikere çiğnemeyi unuttu pütürlü yemeyi bırakın çorbayı zorla içiriyorum yani diyeceğim şu fazla kasmayın benim gibi o kadar uğraştım elde Var sıfır