Merhaba canim anneler. 4 ay 8 gunluk bebegim var. Gun icinde ayagimda sallayarak uyutuyorum. İzmirdeyiz ve kavurucu sicaklar basladi. Uyudugunda reflu yataginda yatiyo ve terlemesi asiri olmuyo. Ama uyutana kadar sirilsklam oluyo. En azindan sallarken terletmeyen yumusak yastik oneriniz var midir?