Damla15 Kızlar 4 gün önce sezeryan doğum yaptım sütüm gelmiyo 2 gündür uçları yaraydı lansinoh krem,göğüs kalkanı arada zeytinyağı sürüyorum, bugün ise yürürken otururken felâket ağrıyor ne yapsam ağrısı geçer
Zerr Damla15 Acıya acıya geçecek emzir bol bol uyuşacak maalesef birazda sütünden sür biraz daha iyi gelir belki
Balanne_ Damla15 canım merhaba cok iyi anlarım böyle postları görünce ozellikle yazıyorum benim gögüs ucum tamamen kopmuştu o acının tarifi yok 45 gün çektim ve sonunda geceleri 2 kere madecassol krem ve streç ile gögüs ucumu kapatmayı okudum uyguladım oldu gündüzde her emmeden sonra lansinoh krem sürdüm strwç filim ile kapatrım bazen de evicap e vitamini sürdüm ve streç flim ucu hep kreö streçli kalsın inanılmaz faydasını gördüm
Sdtcnby Damla15 merhaba pompadan dolayı göğüslerim kanamaya başlamıştı ve mastit oluşturdu. Size tavsiyem ağlayarak bile olsa bol bol emzirmeniz. Yaralı göğsünüzü bol bol hava aldırmanız ve pomad tarzı bir kremle yarayı onarmanız. Ben madecasol sürüp dinlendirip sabunla yıkayıp tekrar emzirerek kurtuldum yaralardan. Sütünüz gelecektir endişelenmeden bol su için ve hurma yeyin. Kaygı bozukluğu ve endişe yaşamamanız önemli.
Damla15 Zerr Daha sütüm gelmedi ateşim falan çıkacak diye korkuyorum bu ağrıyla emzirmek çok zor oluyor
FatmaSeker_65 Furacin kremde çok iyi benimde yaralarım 1 ay sürdü slikon uçla verdim hep furacinden iki gün sonra çatlak falan kalmadı sürdükten sonra streçle kapat emzirmeden önce iyice yıka geçecektir inşallah
Damla15 Sdtcnby dün baya ağrım vardı sanırım süt doluyo göğüslerim sağma makinası aldık dünden beri iyi kötü sagiyorum ama emziremiyorum bugün kanadı ucu ne zormuş iyi kötü dişimi sıkıp emzirmeye calısayım ama çok zorlanıyorum birde sarı su geliyo kaç güne süte dönüşür?
Sdtcnby Damla15 sarı su Değil aslında en verimli süt gelen sıvı. Şuanda az yada çok sağdığınız veya bebeğinize verdiğiniz tüm sütler bütün emzirme döneminiz boyunca üreteceğiniz en kaliteli süttür. İlk haftalardı sütler genelde sarıdır ve antibiyotik değerindedir saklamanızı tavsiye ederim. Bebeğinize daha sonrasında hastayken dondurucudan çıkartıp kullanabilirsiniz