Ecemtt erken doğan anneleri daha iyi bilir ama düzeltilmiş doğum tarihi diye bişey var sizin bebeğiniz muhtemelen bir ay sonra şuan aralıkta doğan bebeklerin yaptıklarını yapabilecek doktora gittiğinizde de sorun isterseniz aklınızda şüphe kalmasın zaten çoğu bebek 6.ayında falan anca dönebiliyor bence gelişimine bakmak için düzeltilmiş doğum tarihinden itibaren bakarsanız daha sağlıklı olur