Ayonuz evet bir postta daha konuşmuştuk sizinle ☺️bizde alerji için diyet açmaya başladık çok şükür güzel gidiyor şimdilik ☺️ ben 3 aylıkken kucakta yavaş yavaş oturtmuştum destekli rahatça oturuyor desteksiz de 5 sn kadar duruyor kendini öne ittiriyor 2 kat gibi yapıyor kendini öyle durabiliyor 😂