Merhaba 23 nisanda doğum yaptım bebeğimi 5. Gün ve 15. Günlerde doktora götürdüm ama doktor gel veya gelme hiç bir şey söylemedi zaten hiç memnun kalmadım sizler bu günlerde bebeklerinizi her ay kontrole götürüyor musunuz yoksa sağlık ocağı yeterli mi ne yapacağımı şaşırdım ve Sancaktepe de oturuyorum tavsiye edebileceğiniz muayenesi çok olmayan (100 TL civarı) doktor öneriniz var mıdır? 😊