Kızlar selam, bebeğim 2 buçuk aylık uykuya geçene kadar öyle zorlanıyoruz ki bir türlü dalamıyor nefes alıp verişime dahi uyanacak neredeyse tam daldı diyorum sallamayı bırakıyorum bu sefer de sıçrıyor ve elini ağzına sokup parmağını emmeye başlıyor😕 inşaAllah geçici bir durumdur çünkü 1 saat boyunca sallamak çok yorucu ve yıpratıcı bütün işim gücüm kalıyo moral alt üst 🙁