Chicco bizim telsizimiz letgodan 2. El aldık. Acaba gerekli olur mu diye olamadık 2. El alalım dedik iyi ki almışız 120 mt evimiz çok büyük değil asslında Ama gündüz odasında uyurken çıt dese duyup geliyorum yanına uykusu açılmadan müdahale ediyorum. Gece de kendi odasında yatıyor yan yana odalar ama yine de en küçük sesi duyup gidiyorum çok memnunum. Alırken pilli değil şarjlı olmasına dikkat etmiştim naçizane fikrim 😊