Oğlum hiç uyumuyordu , meğer yavrum çok fazla yediği için hazımsızlık yaşıyormuş,bende güya iyilik yapıyorum sanıp yedirmeye çalışıyordum, işte bunlar hep mahalle baskısı yüzünden oluyo, yedir yedir yedir, kendimi yedirmeyince çocuğu aç birakiyor kötü anneymisim gibi hissettiriyolar, bundan sonra çocuğuma bir çay bardağını geçmeyecek şekilde vericem ogunlerini, inşallah midesi çok buyumemistir 😞 büyümüş olsa bile normale döner mi kizlar böyle böyle acaba 😭