Hanımlar merhaba, 10 ay önce sezaryen doğum yaptım. Kadın doğum doktorum 5-6 ay gibi bir sürede regl düzenin oluşur o zaman spiral düşünebiliriz dedi. Bense birkaç kere 2 gün sürecek şekilde regl oldum, sadece geçen ay düzenli regli olabildim, bu ay yine günüm 10 gün geçti regl olamadım. Hamile değilim sadece hala reglim bir düzene oturmadı, bu sebeple spiralde takılamıyor. Yoğun günde gitmem gerekiyormuş. Böyle bir düzensizlik yaşayan oldu mu? Bir ay normal periyod, diğer ay hiç olmamak gibi.