Mhnds2356 Scs4108 benmki de içmiyor, zorla veriyorum tadını sevmiyor. Alıştırma bardağı da denedim kendisi içerse sever diye ama yok işe yaramadı. 🤦🏻♀️
Ccansuu Scs4108 biz 🎃denemediğim yöntem kalmadı suluk bardak şırınga biberon yok içmiyor 🐳ıhlamuru seviyor biraz arada da portakal sıkıyorum az bişey öyle biraz içiyor emiyorsa 1 yaşına kadar çok zorlamayın diyorlar 🤷♀️
fgn Scs4108 bizimkide aynidi canim su iciremiyodum kasikla veriyodum zar zor, sonra aventin pipetli suluk aldik, simdi hep su icmek istiyo
Didem01 Scs4108 biz de aynıydık aventin pipetli suluğunla çözüm bulduk biz de . Şimdi gördüğü gibi içmek istiyor.
Mhnds2356 Scs4108 emdiği için çok dert etmemeye çalışıyorum. Çorba falan veriyorum sulu olsun diye. Kabız olmadığı sürece sıkıntı yapma sen de. Onlar neyi ne zaman alacaklarını biliyolardır belki 🤦🏻♀️