Anneler kizim sun an 2 aylik 20.gununden beri gazla bogusuyoruz bu yuzden göbek fitigi oldu😢ve kolik belirtileri var aksamustu kriz basliyo tum bunlar yetmez gibi simdi de reflu basladi sanirim yediklerini kusuyor ve cok huzursuz gece oksurukle uyaniyor bogazina kaciyor sanirim doktor da bitkisel gaz ilaclari reflü arttirir kullanma dedi memeye çok duskun emme araliklarini kisaltamiyorum napicam ben ya dayanamiyorum artik onu öyle görmek çok kotu cok huzursuz agliyo biz uykusuz gece bisey olucak diye korkuyoruz😢