ikizannesi07 kızlar bebeğim oturuyordu çok kötü kafa arkası düştü bişey olmuşmudur çok korkuyorum bebeğimde herhangi bişey yok gibi
dvran22 ikizannesi07 benim kızım 1 haftadır bilerek kafasını arkaya vuruyor dün en az 5 defa kafası arkaya sert şekilde düştü 😔😔
cilekliturtam ikizannesi07 çok geçmiş olsun gözlerde kayma ve kusma yoksa korkma canım birkaç saatte uyutma ne olur ne olmaz
Deletedmom348 ikizannesi07 gözlerde kayma kusma veya herhangi bir senin gözlemlendiğin bir gariplik var ise götür doktora. Uyutma canım.
ikizannesi07 Basak08_ kucağıma aldım biraz ağladı sonra sakinleşdi kusma yok gözlerde kayma yok takip ettim ama insan yinede tedirgin oluyor ağlamakdan mafoldum
ikizannesi07 Deletedmom348 yarım saattir gözlemledim söylediklerinizin hiçbiri olmadı kahvaltısını yaptırdım uykusu geldi yatırmak zorunda kaldım çünkü çok ağlıyordu uykusu gelmişdi huysuzlanıyordu inş bişey yokdur gözleme devam edicem teşekkür ederim
dvran22 ikizannesi07 pandemi den dolayı doktorumla görüşemiyorum ki Diğer doktorumuzun da numarası yok hiç numara almak aklımıza gelmedi
ikizannesi07 Deletedmom348 çok şükür bişeyi yok şimdi uyandı hareketleri normal teşekkür ederim saolun