Cansuu1 5 ay 1 haftalıkken ayırdım. Öğretmenim bu arada bebeğin durumdan nasıl etkileneceği, değişkenlerin ne zaman farkına varacağı çok hassas bi husus. 6 aydan sonra bebeğin algısı tamamen açılmış oluyor ve bağlılık bağımlılığa dönüşüyor. Sonra da ya 5 yaşına kadar ebeveyn odasında yatıyorlar yada 2-3 yaşında psikolojik hasara uğrayarak ayrılıyorlar. Benim oğlum şuan odası dışında bir yerde uyandığında garipsiyor 8 aylık. Çok sık uyanıyordu hala çok sık uyanıyor emzirip geri uyutuyorum. Bazen sabaha karşı artık çok uykum geliyor alıp salona geçiyorum eğer salondayken yanımda uyanırsa yarım saat odaya bakıyor 😂 demek istediğim aman geç kalmayın, olumlu bağımsız kimlik kazansın yavrucaklar