Ya wallahi delircem bu cocuk 4.aya girecek nerdeyse hala gazmannn kivranıyor sürekli aglıyor dayanamadım fitil attm biraz rahatlasında uyusun die yazık günah hem alt hem üst kocaman gazlar cınarıyor hala kivraniyor rezene denedım masaj denedım emdıkce gazlanıyorki bende gaz yapacak seylerden uzagim soylermısınuz bebegi 4aylık olup hala bu kdr gazli olan varmi bitmesi gerekmiyormuydu