eskiden bizimle beraber uyuyordu, karantina ile beraber yatagina alistirdik eskiden 9a kadar uyuyan cocuk simdi 6.30da uyanır oldu 17 aylığız bide aksam 10da yatiyor erken yatsa anlicam ne yapmam lazım gece 1kere uyanıyor mamasını emip uyumaya devam ediyor