giz Seyyahyolcu ben kızıma hiç bi içecekte soğuk sıcak ayrımı yaptırmadım öyle alıştı şükür soğuk içincede rahatsızlanmıyor o yüzden dolaptan çıkarıp veriyorum 🤷
Ahanife Seyyahyolcu benim dolabım çok soğutuyor benim bile boğazlarım mahveder yani önceden çıkarıyorum ılısın diye ama çokta aşırı ılık olmuyor o buz gibiliği gitmesini bekliyorum
Thesra Seyyahyolcu Şu an havalar sıcak olduğu için bir sorun olmaz.Ama isterseniz dolaptan çıkardıktan 5-10 dk sonra verebilirsiniz
giz Linammmmm malesef hazır alıyorum. Evde yapmayı düşündüm ama bi kaç arkadaşım altınkılıç ’ı önerdi onu denedim öyle devam ediyoruz. Sadece yoğurdu evde mayalıyorum onuda çok tüketiyor o yüzden 😊
giz 1semra_Levent bence bi sorun olmaz önerilen aylarda başladım bende o yüzden 7 aylıkken falan öneriliyor diye biliyorum kuzum. Deneyerek ver az az zaten bi terslik hissedersen bırakırsın 😊
GUBILIK Seyyahyolcu 1 cay kasigi tarcin 1 cay kasigi bal 1 cay kasigi pekmez Yarim muz + ilave meyve koyabilirsiniz iki gunde bir veriyorum. Yarim sise kefire yapiyorum bunu. bugun kefir olmadigi icin yogurtla yaptim azicik su katip. O da cok guzel oldu