Naztutu evet koronadan doktora götürmedim. Son 6 ay aşısına gittik. Geceleri başı çok terliyor öylemi atıyoe ne yapıyor bilemedim. Gün içinde her yiyecek yemesindede su içiririm. Gece yatmadan 100 cc muz çayı içirdim üstüne emdi uyudu bezi dolu değildi mesela 😃 ama yastığı su içinde gece boyu ters düz ederim hep.. galiba öyle gidiyor