Kaganbaby Kanamanın nedeninin düşük olabileceğini söyledi test yapıldı neyseki negatif çıktı. Emzirdiğim için hormonlar daha düzene girmemiş ondanmış. Kanamanın kendiliğinden bitmesini bekleyelim dedi. Düzene girmezse ilaç verecek haftaya kontrole çağırdı.