Elif_Umay_Ali evet insan ister istemez çevresinden çok etkileniyor ne kadar takmasakta seni çok iyi anlıyorum genetiktir yazıfsa veya vs bebekler obezite olcak değilya sen bebeğin için kendini mutlu et üzülme normal kilosuda boyuda yavaş yavaş alicak her bebek aynı değil olamazda benim bebeğimde 2.650 doğdu 39 haftalık doğurdum tam ayında şimdi 7 aylık ve 8-10 kilo arasında ama zayıftı sonradan kendini toparladı kilo olarak yanakları tosbik genel olarak iyi ama görünüş zayıf olabilir yani sen sıkma canını evladın için etrafındaki insanları aldırış etme onlar çok söylerler söylensin dursunlar herşeyin bir zamanı var zamanı geldiğinde ek gıdayada başlar 6 aylıkken kiloda almaya başlar sen meraketme insanların dediğini takarsan çok üzülürsün hiç gerek yok sen gönlünü içini ferahtut bebeğin sağlıkla kucağındamı kilosu ister olsun ister olmasın sen böyle düşün yaşa boşver diğer insanları ne demiş diğer çocuklar böyle niye bebeğim böyle deme her bebeğin gelişimi farklıdır diğer insanlarada böyle de 🤗❣️