Bebeğim doğduğunda helen küvese alındı zorlu bir süreçten geçtik akciğer enfeksiyonu geçirdi Anne karnında oluşmuş nasıl oldu bilmiyorum ama gebelik boyunca hiç hastalanmadım bile 21 gün kaldı yoğun bakımda o sırada çok kan tetkiki yapıldığı için bebeğimin kanı dahada düşmüş 8di ve doktor kan şurubu yazdı küçüçükken kullanıyorum 3 cc sabah aç karna gazı da oluyo ondanmı acaba.