milasmommy El pompası yeterli canım Avent alabilirsin. Normal dolapta sağdıktan sonra 3 gün kalabiliyor çıkarınca sıcak suyun altında ılıtıp içirebilirsin. Uzun vadeli buzlukta süt poşetlerinden alıp ona koyup sağdığın tarihi ve saati yazıp 6 aya kadar muhafaza edebilirsin. Buzluktan çıkarınca direk eritmiyorsun dolaba koyuyorsun kendi kendine eriyor sonra ılıtıp kullanabilirsin. Sağdığın sütlerin hiç birini birleştirme canım. Benim bildiklerim bunlar 😇