gulmomm Kızlar bebeğim 4 aylık 5400 golden goat kullanıyordum iki aydır kilo almıyor bebelac gold almayı düşünüyorum kilo alımı nasıl yorumlarınız benim için önemli🙏
Cnprtk gulmomm bende kullanıyorum harika bir mama anne sütü gibi kas ve kemik gelişimi bağırsak problemleri hiç yaşamadk. Bence aptamilden daha iyi
Neslihannn_ gulmomm ben de aptamil kabız yaptığı için bebelac gold kullanmaya başladım, biz daha 1 ayligiz. Şu an için 1 kilo almışız. Çok az anne sütü alıyor, geri kalan mama. Kilo aldırışı güzel yani. Günde 2-3 defa da kakamizi yapıyoruz çok şükür
Aysenurdmr Ben kabızlık problemimiz olduğu için bebelac golda başladım kilo alımı iyi Kabızlıkta yapmıyor 👍🏻
gulmomm Aysenurdmr Cnprtk baybmom Duce28 Neslihannn_ deneyelim bakalım kızlar bebeğim 3ve4.ayında toplam 800 gram almış zaten zayıf bi bebek
AnneBebek1 baybmom Bende vermeye başladım ama hic severek içmiyor 6 ay 6 günlügüz icincede 120 cc yapiyorum kasikla veriyorum biberon tutmuyor verene kadar yari dökülüp yari iciyor bazen kusmuyor bazen kusuyor napicagimi bilemedim 😞
Neslihannn_ gulmomm ben bi de kabız olmasın diye her mamasına 1 2 damla zeytinyağı koyuyorum, o da kilo aldırır demişti annem. Gerçi kilo için değil kabızlık için yaptım ama 1 kilo almışız 1 ayda