Kızlar bebeğim 2 aylık bundan 10 15 gün öncesine kadar gögüslerimden süt akıyordu yani artık böyle pedşer falanda kar etmiyordu ne olduysa yavaş yavaş o akıntılar kesildi şimdide tedirginim biraz sütümün kesilmesinden gögsümü sıktığım zaman süt geliyor fakat sağma makinasına taktığım zaman süt gelmiyor artık emzirsikten sonra yapıyorum bu işlemi önceden de boşaltmak için öyle yapardım çünkü bide gögüslerim yumuşak artık anlam veremedim böyle birşey yaşayan varmı yardımcı olur musunuz lütfen kızımın eskisine göre çişide azaldı günde yine 6 7 defa bez değişikliği yapıyorum da önceden dolardı şimdi o kadar doku olmuyor