Kbrrrrr canım benim kızım hiç emmedi prematüre doğdu ve sütüm bitti emmediği için buna rağmen doktırm artık mama vermek zorunda değilsin dedi senin azda olsa emiyomuş çok zorunlu değil mama sizin içini, ama yinede verebilirsin sonuçta zehir değil benim kızım bi yaşına gelince tam bıraktık süte başladık 2numarayla ilgili bi takıntın olmasın nişasta falan değil süt tozuyla yapılıyor mama oda inek sütünden elde ediliyor zaten yazıyor içeriğinde